BANANOWE URODZINY!

Co, staruchu, myślałaś, że zapomniałam? (Pff, po prostu tak późno wróciłam do domu :'))

Moi kochani, dzisiaj, w tym sławetnym dniu 24 kwietnia siedemnaście lat temu na świat (no, niestety) przyszła ta, którą na tym blogu nazywamy Gwiazdą, a ja, w moim prywatnym życiu, mogę nazywać przyjaciółką. 

Tak, pierdoło, o Ciebie chodzi. 

Znalezione obrazy dla zapytania bananas gif


Ten post będzie praktycznie rzecz biorąc kierowany bezpośrednio do Gwiazdy, ale jeśli ktoś (hehe) chce się dowiedzieć (hehe) o paru rzeczach na temat Gwiazdy, zapraszam (MUAHAHAHAHAH).

Jako, że składam Ci życzenia praktycznie co roku od 2013 bodajże już przerabiałyśmy różne scenariusze (tak tak, były SMS-y bezpośrednio po północy 24 kwietnia, były też wiadomości dosłownie dwie minuty tuż przed zakończeniem tego dnia, była poczta internetowa, kiedy jeszcze się słabo znałyśmy, potem facebook, chyba na poprzednim blogu też zdarzył się jakiś post urodzinowy poczta zwykła). Więc w tym roku... też postanowiłam przybliżyć trochę historię Naszym czytelnikom :)

Cała historia zaczyna się 12 czerwca 2013 roku, a nawet kilka dni wcześniej, kiedy chciałaś mi pomóc w rysowaniu na Naszej rodzimej stronce. Nie wiem, czy kiedykolwiek Ci mówiłam, ale cieszyłam się jak głupia. Bo Gwiazda była ta starsza, ta dłużej urzędująca na blogu, ta zdolniejsza. I to było aż nie do wyobrażenia, że mi zaproponowałaś coś takiego! (Wiem, że lubisz słodzikowanie, to teraz sobie wyobraź, że nawijam jeszcze w tym stylu przez kilka linijek). 

Bardzo dokładnie pamiętam też, że pisząc do siebie po raz pierwszy na poczcie gorąco się zapewniałyśmy, że nie jesteśmy żadnymi pedofilami. 

To, co chcę powiedzieć, to to, że gdybyś nie była tak otwartą i życzliwą osobą, nigdy byśmy się nie poznały. Nie byłoby szalonego jarania się błahostkami, komentarzy kompromitujących Nas na RR (przed chwilą tam patrzyłam na nasze posty i komentarze do nich... co się zobaczyło, już się nie odzobaczy), różnych wersji i zdrobnień naszych imion, oglądania Avengersów, spamowania bananami i mężami, dzikich odpałów związanych z opowiadaniami, przypałowych zdjęć, przyjaźni. 

Myślę, że nigdy nie miałam problemów, żeby to powiedzieć, ale mogę to zrobić też na forum: naprawdę, Gwiazda, jesteś jedną z najwspanialszych osób, jakie spotkałam w swoim życiu. I mam nadzieję, że tak już zostanie. 

Znalezione obrazy dla zapytania birthday funny gif

To ty za 85 lat. 

A teraz, możemy przejść do życzeń!
Życzę Ci przede wszystkim pasji, bo to oznacza, że robisz to, co kochasz. Żebyś się rozwijała w absolutnie każdym kierunku, jaki Ci pasuje, żeby nigdy nic Cię nie ograniczało, żebyś też nigdy się nie poddawała, ale o to akurat jestem spokojna. 

Standardowo, nigdy się nie zmieniaj. Jesteś super osobą, z poczuciem humoru, dystansem, otwartą i kreatywną. Kochaj życie, kochaj ludzi (KOCHAJ MNIE JAKO TWOJĄ JARACZKĘ <3)

Znalezione obrazy dla zapytania minionki gif

O, to my dwie jako jaraczki. Oczywiście ja jestem ta chudsza. 

Wracając, życzę Ci spełnienia wszystkich standardowych i niestandardowych marzeń, zostania żoną Twojego wymarzonego Syriusza, żebyś zamieszkała na Tęczowym Moście (:') przepraszam, jakoś zawsze mnie ta nazwa ogólnie rozbraja) i żarła żelki kilogramami i nie tyła. 

Chcę tylko, żebyś pamiętała, że masz wokół cudownych ludzi, którzy Ci pomogą z każdą przeszkodą, nie opuszczą Cię i wesprą w najtrudniejszych chwilach. Wiesz, czemu? Bo zasługujesz, bo sama taką osobą jesteś. A dobro wraca. 

Wszyscy kochamy Cię taką, jaką jesteś. Po prostu bądź sobą, co może i jest najbanalniejszą radą pod Słońcem, ale właśnie ta rada mi się niezwykle podoba. Nie obawiaj się nigdy robić tego, czego zapragniesz. Mogę czasem Cię zjechać za jakiś wybór, ale jeśli tylko trzeba, stanę za Tobą murem solidniejszym niż brzuszek Kubusia Puchatka po słoiku miodu. 

Wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Z głębi mojego serduszka i mojego braku duszy (duszę sprzedałam Belzebubie za tróję z majcy na semestr)

Znalezione obrazy dla zapytania bananas gif

No i tak na koniec. A co. 

PS. Kochani, GORĄCO zachęcam do składania życzeń pod tym postem, w innych komentarzach, na czacie, wszędzie gdzie się da! Niech Gwiazda widzi, że ją kochamy <3

1 komentarz:

  1. OK, JA JUŻ CI CHYBA SKŁADAŁAM ŻYCZENIA, A JEŚLI NIE, TO PRZEZ PRZYPADEK ;). OBSERWUJĘ CIĘ CHYBA NA WSZYSTKICH STRONACH, WIĘC WIESZ ;).
    Okej stalker, kurna.
    Ogólnie nie znam cię prawie wcale, aczkolwiek czytając twoje opowiadania wydaje mi się, że znam cię od zawsze :DDDD. Wiesz, wchodzę do twojej głowy jako tako.
    Także wszystkiego najlepszego z okazji twojej pełnoletności! Spełnienia marzeń, Syriusza jako męża, duuuuuużo magii w życiu i byś się cieszyła tym ostatnim rokiem w którym jeszcze jesteś dzieckiem w mugolskim świecie (wyżej stwierdziłam, że jesteś pełnoletnia, w końcu, halo, mugolem chyba nie jesteś).
    Jeżeli lubisz słodzenie, to mogę ci powiedzieć, że na tyle, na ile cię znam (a niestety nie znam prawie w ogóle) mogę stwierdzić że jesteś mega utalentowaną osobą i w dodatku mega fajną z wielkim poczuciem humoru ;).
    Strasznie wam zazdroszczę takiego internetowego poznania :).
    Okej

    OdpowiedzUsuń

© grabarz from WS | XX.