Dodatek do Wakacji z o.o.




Komunikat z ostatniej chwili.
Żyję.
Update: Jeszcze żyję.
    Czytając komentarze, które ku mojemu zaskoczeniu co chwila się pojawiały ostatnimi miesiącami, uznałam, że nie mogę być taką egoistką. Ja dostaję od Was te powiadomienia, które przypominają o mojej małej starej pasji- tym blogu, a nic nie daję Wam.
    Tak więc postanowiłam wstawić post. Jakiś czas temu zainwestowałam w moje marzenie- tablet graficzny i dzień później odkryłam, że to był błąd, bo przerosło mnie podłączenie go do laptopa, a później dała o sobie znać wada wzroku połączona z maleńkim ekranem ;) O programach do rysowania nie wspomnę... Nie mniej- uczę się. Ale od czegoś trzeba zacząć, a moim już zwyczajem jest rysowanie moich postaci. I te efekty pierwszych prób- ja konta technika - Wam wstawiam.

    Miłego dnia, trzymajcie się ciepło i bądźcie zdrowi.

PS Nie zależnie od kiedy śledzicie to opowiadanie, i ile już jesteście jego częścią, dziękuję. 









 

2 komentarze:

  1. Ładne te postacie, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. ciągle ktoś tu jest, mimo wszystko i wbrew wszystkiemu ^^ ładne arty!

    OdpowiedzUsuń

© grabarz from WS | XX.