Jeszcze żyję!

Kochani!
Mam nadzieje, że u Was wszystko dobrze. 

Szaleństwo wirusowe trwa i przy całym problemie, jakim jest ta sytuacja, mogę choć próbować znaleźć pozytywy. Jakie? Cóż, nie mam zajęć do Wielkanocy, a moi profesorowie raczej szybko nie opanują nauczania online, więc poza nauką własną mam muuuultum czasu. 
A co za tym idzie, kto wie... Może niedługo coś tu się pojawi?


Korzystając z okazji, czas na kazanie. 
Mam nadzieję, że o siebie dbacie. 
Nawet jak zamknęliście się w domu, pamiętajcie o myciu rąk. Nasza grupa wiekowa nie musi się obawiać (raczej) strasznych powikłań, ale każdy z nas ma rodziców, dziadków, wujków i ciotki o które musimy zadbać. Każdy kontakt ze światem zewnętrznym naraża nas na zostanie nosicielami wirusa, więc nawet o tym nie wiedząc możemy zarażać. 
Ja na przykład zamknęłam się w domu z myślą o mojej Babuni. I mam nadzieję, że inne osoby też mają taką swoją osobę, przez co pomagamy sobie nawzajem. Dwa tygodnie z hakiem to nie mało, ale chyba można się poświęcić i na ten czas zostać w domu.
Też nie dajmy się zwariować - nie ma co siać paniki, umierać ze strachu i popadać w przesadę! To tylko środki ostrożności (:

Ale żeby nie było tylko moralistycznie...
Dodaję stary rysunek, zrobiony jakieś 2 lata temu. Moje wyobrażenie Rowllens i Es.


Jeżeli siedzicie w domu i nudzi się już wam nudzenie, zachęcam do przesyłania mi rysunków, opowiadań, czegokolwiek. Zróbmy ten blog bardziej otwarty. 
Będę publikować wszystko, co zechcecie udostępnić. 
Zasada jest jedna: tematyka herosowa. 
Mogą to być wasi wymyśleni herosi, bohaterowie Wakacji z o.o., bogowie greccy, wszystko. Możecie napisać coś z udziałem naszych bohaterów, swoich, o tematyce herosowej, świata greckiego i w jakiejkolwiek formie: opowiadanie, wiersze, haiku, co chcecie (:
Jak coś stworzycie wysyłajcie na maila:
want.to.dream.like.a.youth@gmai.com
i napiszcie tytuł, autora, parę słów wstępu jak chcecie coś dodać od siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© grabarz from WS | XX.