Trochę uśmiechu


Jakiś czas temu Okej przysłała mi niespodziewanego maila, po otwarciu którego nie mogłam się przestać śmiać. Za jej zgodą, prezentuję Wam zawartość tej wiadomości. Mam nadzieję, że i na waszych twarzach pojawi się uśmiech, gdy zobaczycie, to co ja zobaczyłam. Ja i moja siostra jesteśmy fankami ;)

Okej, dziękuję Ci bardzo!

The year in GIFs: 2013's green news in animated form | Grist

























PS Kolejny rozdział w drodze. Powinien się pojawić do poniedziałku ;) 
A widząc ilośc komentarzy pod ostatnim rozdziałem (dziękuje Wam, na wszystkie odpowiedziałam!), postanowiłam nie trzymać Was dłużej w napięciu. 

Zapowiadam: w kolejnym rozdziale Victoria dowie się, kto jest jej boskim rodzicem.

mr. bean gif | Tumblr



To tyle na dziś, dziękuję za uwagę :)

Jakiś textpost wyjątkowo Wam się spodobał? 
Ja osobiście jestem zakochana w pierwszych trzech, ale każdy po kolei mnie cieszy równie mocno.


6 komentarzy:

  1. Boże, uwielbiam, to jest przekomiczne! Moje ulubione to zdecydowanie 6, 10, 13 i ostatnie! Nieźle się uśmiałam czytając tego posta :)
    Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału, zapowiada się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój angielski jest słaby, więc nie wszystko rozumiem, niestety, ale te krótsze w miarę ogarnęłam i są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, ale to nie są wszystkie! Moje dwa ulubione są w drugiej serii :D!
    A z tych tutaj to 3, 5, 10 i przedostatnie.
    Okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowałam resztę na później. Trzeba dawkować przyjemności ;)

      Usuń
  4. poplakalam sie ze smiechu czytajac to hahahah najbardziej rozbawily mnie chyba 1,2,6 i 10 ale wszystkie sa swietne!! o kurde dowiemy sie kim jest boski rodzic vi....juz nie moge sie tego doczekac!

    ~wiczi

    OdpowiedzUsuń
  5. 16 sprawila ze prawie się poplakalem ze smiechu. Od dzisiaj chris to dla mnie jake peralta. Sorry not sorry.
    Zaraz wyjdzie ze victoria jest corka aresa - boga destrukcji i wojny i peter sie zalamie albo co gorsza zignoruje ten fakt

    OdpowiedzUsuń

© grabarz from WS | XX.